Čtvrteční výlet zahajujeme v Kvildě. Po cyklotrase č. 331 se dostáváme k Jezerní slati a po její prohlídce do Horské Kvildy. Odbočujeme na č. 1042 a úbočím hory Sokol (či Antýgl) jedeme do Filipovy Huti. Po č. 33 sjíždíme do Modravy, odkud nás vedou č. 1042 a 1023 proti proudu Modravského potoka na vyhlídkové místo Březník. Kousek se vracíme k rozcestí Na Ztraceném, z kterého následuje stoupání přes Ptačí nádrž těsně pod vrchol Černé hory (cca 1270 m. n. m.). O něco níže se nachází vyhlídka, z níž sjíždíme k prameni Vltavy a dále po č. 1041 zpět do Kvildy, kde si dopřáváme zasloužený pozdní oběd.

Poslední den našeho pobytu se z různých důvodů rozhodujeme pro pěší výlet. Vycházíme z Rokyty (část Srní) po Klostermanově naučné stezce, která se záhy mění na Vlčí. Ta nás celkem logicky přivádí do výběhu s vlky. Sice vidíme pouze jednoho, a to ještě velmi daleko, ale i přesto se nám daří pár slušných fotografií. Pokračujeme do obce Srní a po malém občerstvení scházíme s modrou turistickou značkou do osady Čeňkova Pila (dvě vodní elektrárny). Napojujeme se na červenou, která směřuje proti proudu Vydry přes Turnerovu chatu (živá vydra) k campu Antýgl a dále zpátky na Rokytu.