Náš dnešní výlet začíná na parkovišti u zámku v Hradci nad Moravicí. Po modré turistické značce jdeme postupně kolem Červeného zámku s Hodinovou věží, Bílého zámku s Bílou věží, Beethovenova památníku, pamětní desky Ference Liszta a Medvědí skály až k Bezručově vyhlídce. Podmínky sice nejsou úplně ideální, ale něco přeci jen vidíme. Pokračujeme přes myslivnu v Doubravě ke Včelímu hradu. Tady chvíli odpočíváme, načež sestupujeme po žluté k rozcestí Pod kaluží. Následuje nejhezčí úsek, kdy se po naučné stezce Bukový chodník úbočím Doubravy dostáváme k vyhlídce Bellaria. Vzhledem k výšce okolních stromů sice údolí Moravice spíše jen tušíme, ale i přesto jsme rádi, že jsme se k této odbočce odhodlali. Dále nás naučná stezka vede kolem Bukové a Jedlové studánky zpět do zámeckého parku. Akci uzavíráme obědem v jedné ze zámeckých restaurací.

Platan javorolistý v zámeckém parku

Kůra platanu javorolistého

Most v zámeckém parku

Beethovenův pomník

Bukový chodník

Pamětní deska Ference Liszta

Medvědí skála

Pohled z Bezručovy vyhlídky směrem na zámek

Bezručova vyhlídka

Vyhlídka Bellaria

Jedlová studánka

Bílý zámek s Bílou věží

Červený zámek, zcela vlevo Hodinová věž