Po několika letech úžasných lyžařských dovolených na Severce v Dolní Lomné tentokrát z různých důvodů dochází k poměrně zásadní změně. Vydáváme se k našim východním sousedům do obce Krušetnica. Ubytování máme zajištěno přímo pod místní sjezdovkou v pensionu Pohoda a přilehlých chatkách. Podmínky jsou po všech stránkách výborné, a tak i přes určitý nepříjemný pocit, že jsme Severce trochu nevěrní, si to celé velmi užíváme. Program vychází z osvědčeného modelu minulých let, k několika úpravám ovšem pochopitelně došlo. Přijíždíme v neděli odpoledne, v pondělí i v úterý probíhá lyžařský výcvik. Úterní večer je vyhrazen společnému programu. Ve středu dopoledne ještě lyžujeme, zatímco odpoledne vyrážíme na krátkou procházku po okolí zakončenou návštěvou musea kávy. Poté odjíždíme do aquaparku v nedalekém Dolnom Kubíne. Ve čtvrtek opět okupujeme sjezdovku, poslední večer tradičně patří akci s názvem country western music, během pátečního dopoledne se na lyže a snowboardy vydávají již jen poslední vytrvalci a po obědě se vracíme domů.

P. S. Kompletní fotogalerii naleznete zde.

Pension Pohoda

Chatka č. 3

Dolní stanice lanovky

Sjezdovka

Rolba

Restaurace pod sjezdovkou

Hřeben před Vasiľovskou kapličkou

Vasiľovská kaplička

Prosby a požehnání u Vasiľovské kapličky